Često postavljana pitanja

  1. Ja ne mogu da nadjem ovlašćenog servisera u svojoj blizini, ali ne želim gume da se isporuče na moju kućnu adresu. Možete li mi pomoći?
  2. Kako mogu pronaći najbliži opremljeni servis?
  3. Moram li kao kupac obavestiti ovlašćenog servisera pre isporuke?
  4. Može li se moje gume montirati svaki ovlašćeni serviser?
  1. Ja ne mogu da nadjem ovlašćenog servisera u svojoj blizini, ali ne želim gume da se isporuče na moju kućnu adresu. Možete li mi pomoći?

    Rado isporučujemo gume i na, I sa Vaše strane odabrane adrese. Vaša adresa za naplatu i adresa isporuke ne moraju da se podudaraju.
  2. Kako mogu pronaći najbliži opremljeni servis?

    Izabertite traži ovlaščenog servisera, jednostavno poštanski broj, Unesite grad ili pozivni broj i dobit ćete ponudu za ovlašćene servisere.
    \r\n. Da li još uvek imate problema u pronalaženju Vašeg ovlašćenog servisera? Mi ćemo Vam vrlo rado pomoći. Molim Vas pošaljite nam opis Vašeg problema na e-mail autogume_rs@delti.com ili nas pozovite na : 0800 190142.
  3. Moram li kao kupac obavestiti ovlašćenog servisera pre isporuke?

    Naši servisni partneri dobijaju automatsku poruku od nas, čim Vaša pošiljka napusti naš lager. Molimo Vas, da imate u vidu da je ova opcija samo tada dostupna, ako ste izabrali kod porudžbine alternativu "Isporuka kod servisera". Kao sigurnost, preporučujemo da kontaktirate paralelno, servisera, kako bi ga informisali o Vašoj posebnoj pošiljci guma. Istovremeno, možete saznati i tačan datum montaže Vaših guma.
  4. Može li se moje gume montirati svaki ovlašćeni serviser?

    U osnovi, gume možete poslati na sve navedene servise. Inače, predloge montažnih servisa, možete naći na web adresi.

x