Velike putne enduro motore sa uličnom homologacijom mnogi vozači rado biraju. Stoga je očigledno da im trebaju posebne gume koje mogu da odgovore različitim podlogama.
Informišite se putem sledećeg vodiča o svim ključnim aspektima vezanim za enduro gume i koji su proizvođači najcenjeniji u ovoj oblasti.
Enduro je motocikl koji je homologovan za ulicu, ali se istovremeno dobro snalazi i na terenu. Prednost ovog motocikla je sloboda koju pruža na putu, uz mogućnost uživanja u avanturi van prometnih puteva.
Brendovi poput Michelin, Continental i Metzeler nude ne samo gume za ulicu, već i gume sa dubljim i grubljim šarama, koje obezbeđuju odličan grip na neuređenim podlogama. Ove gume su podjednako dobre na kamenju, šljunku i blatu. To se odnosi kako na zadnje, tako i na prednje gume. Posebno razvijene mešavine gume dodatno poboljšavaju trakciju.
Jasno je da enduro motocikli predstavljaju određeni kompromis. U osnovi, to su motocikli koji treba da se dobro snalaze i na terenu i na ulici. Prednosti enduro guma mogu se sumirati na sledeći način:
S druge strane, postoje i mane koje su poznate svakom ljubitelju endura:
Na osnovu navedenih prednosti i mana, ključni faktor je da li koristite svoj enduro za motocross trke ili imate putnu enduro verziju koja je pogodna za lakši teren. U prvom slučaju, gume sa grubim šarama su bolji izbor. Slovenački proizvođač Mitas, kao i Bridgestone, Michelin, Pirelli i drugi, pokrivaju većinu segmenata.
Kao vrlo tražene u moto svetu, enduro gume često se testiraju od strane stručnih magazina. Na primer, sledeći modeli su često predmet poređenja:
Ove i mnoge druge enduro gume možete naručiti online putem našeg webshopa sa jednostavnom funkcijom pretrage na vrhu stranice.
Bilo da je reč o prednjim ili zadnjim gumama, zamena je neizbežna. Ali kada tačno? Što se starosti tiče, gume treba menjati najkasnije nakon 10 godina. Razlog je što mešavina gume gubi stabilnost i postaje porozna zbog vremenskih uticaja. Iako to možda nećete primetiti tokom vožnje, previše stare gume ugrožavaju vašu sigurnost.
Još jedan faktor je zakonski propisana minimalna dubina šare od 1,6 mm. Ovo pravilo važi i za automobile i za motocikle. Očigledno je da bi gume na vašem enduru trebalo zameniti znatno ranije, jer smanjenje šare utiče na trakciju, što je posebno problematično na terenu.
Bilo da se odlučite za Anakee Wild od Michelina, Karoo Street od Metzelera ili neki drugi model, kod nas ćete pronaći širok izbor prednjih i zadnjih guma za vaš enduro po povoljnim cenama. Uživate u sledećem putovanju sa vašim novim enduro gumama!
Količina: %entry-quantity%
Maloprodajna cena: %entry-formattedTotalPrice%