Često postavljana pitanja

  1. Da li mi je potrebna lozinka da bih kod Vas mogao da naručim?
  2. Kako mogu kod Vas da naručim?
  3. Kako mogu naručiti više guma s jednom porudžbinom?
  4. Kako mogu promeniti broj naručenih guma?
  5. Kako mogu znati da li je moja internet porudžbina primljena?
  6. Koga trebam da kontaktiram ako imam pitanja u vezi moje porudžbine?
  7. Mogu li od Vas da porućim i mimo interneta? Koje su druge opcije poručivanja?
  8. Naručio sam pogrešno. Šta sada?
  9. Nisam više siguran/ a da li je moja porudžbina stigla. Šta treba da radim?
  10. Zašto određene gume više nisu u ponudi?
  1. Da li mi je potrebna lozinka da bih kod Vas mogao da naručim?

    Ne morate imati lozinku da biste naručili kod nas. Nakon što ste kliknuli na formular za poručivanje "Pročitao sam i prihvatio" Opšta pravila i uslove poslovanja", možete otići direktno na korak 2. Zbog toga ostavite dva polja "e-poštu" i "lozinka" prazno i kliknite na "Do koraka 2".
  2. Kako mogu kod Vas da naručim?

    Pod narućite, tao ide, naći ćete objašnjenje naručivanja. Ako imate pitanja ili sugestije, pošaljite e-mail na mailto:autogume_rs@delti.com"+gt,autogume_rs@delti.com ili telefonom na 0800 190142. Mi ćemo Vam vrlo rado dalje pomoći.
  3. Kako mogu naručiti više guma s jednom porudžbinom?

    Nekoliko različitih guma, možete naručiti klikom na dugme guma selekciona lista "Rezerve" za odgovarajuće gume. Zatim idite na novi link u navigacioni bar na "naruči", ovde sada možete da pronađete sve odabrane gume navedene u Vašu korpu za kupovinu.
  4. Kako mogu promeniti broj naručenih guma?

    Prilikom naručivanja proces se temelji na četiri gume. Ako želite smanjiti ili povećati broj, možete podesiti broj u prvom koraku u procesu naručivanja. Da biste to učinili, kliknite na "Promeniti količinu", a zatim upišite željeni broj.
  5. Kako mogu znati da li je moja internet porudžbina primljena?

    Odmah ćete dobiti potvrdu ugovora, (porudžbine) elektronskim putem ili faksom. Ako Vam jos nismo poslali potvrdu na Vašu e-mail adresu ili faks, znaći da nismo još dobili Vašu porudžbinu. U tom slučaju Vas molimo da ponovite Vašu porudžbinu.
  6. Koga trebam da kontaktiram ako imam pitanja u vezi moje porudžbine?

    Molim Vas, pošaljite nam poruku u takvim slučajevima na autogume_rs@delti.com ili telefonom na broj 0800 190142.
  7. Mogu li od Vas da porućim i mimo interneta? Koje su druge opcije poručivanja?

    Ako želite putem intrneta da poručite, možete i telefonskim putem na broj (0800 190142, pon-pet XX-XX h, sub XX-XX h, XX din./ min.) , putem faksa (0049 511 87 98 91 97) ili putem pošte (Delticom AG, Predstavništvo Beograd, Knez Mihailova 22, 11000 Beograd) poručiti. Molimo Vas da nam saopštite tačan opis proizvoda, kao i količinu guma i na koji način želite da platite- avansno na naš bankovni račun ili kreditnom karticom (molimo Vas za br. kartice i dokle važi).
  8. Naručio sam pogrešno. Šta sada?

    Ako ste slučajno naručili pogrešno možemo, naravno, otkazati Vašu narudžbnu.
  9. Nisam više siguran/ a da li je moja porudžbina stigla. Šta treba da radim?

    Nakon pravilnog prijema Vašeg naloga, dobičete od nas odmah putem e-maila potvrdu porudžbine i Vaš broj naloga. Ako ovo nije slučaj, pošaljite nam e-mail na autogume_rs@delti.com ili koristite naše telefonski servis na 0800 190142.
  10. Zašto određene gume više nisu u ponudi?

    Zbog trenutne nemogućnosti isporuke proizvodjača, ne možemo Vam ponuditi odgovarajuci tip guma. Ali, rado ćemo zabeležiti Vašu porudžbinu. Obavestićemo Vas, čim roba bude isporučiva.

x