-
Da li mi je potrebna lozinka da bih kod Vas mogao da naručim?
Ne morate imati lozinku da biste naručili kod nas. Nakon što ste kliknuli na formular za poručivanje "Pročitao sam i prihvatio" Opšta pravila i uslove poslovanja", možete otići direktno na korak 2. Zbog toga ostavite dva polja "e-poštu" i "lozinka" prazno i kliknite na "Do koraka 2".
-
Kako mogu kod Vas da naručim?
Pod
narućite, tao ide, naći ćete objašnjenje naručivanja. Ako imate pitanja ili sugestije, pošaljite e-mail na mailto:autogume_rs@delti.com"+gt,autogume_rs@delti.com ili telefonom na 0800 300119. Mi ćemo Vam vrlo rado dalje pomoći.
-
Kako mogu naručiti više guma s jednom porudžbinom?
Nekoliko različitih guma, možete naručiti klikom na dugme guma selekciona lista "Rezerve" za odgovarajuće gume. Zatim idite na novi link u navigacioni bar na "naruči", ovde sada možete da pronađete sve odabrane gume navedene u Vašu korpu za kupovinu.
-
Kako mogu promeniti broj naručenih guma?
Prilikom naručivanja proces se temelji na četiri gume. Ako želite smanjiti ili povećati broj, možete podesiti broj u prvom koraku u procesu naručivanja. Da biste to učinili, kliknite na "Promeniti količinu", a zatim upišite željeni broj.
-
Kako mogu znati da li je moja internet porudžbina primljena?
Odmah ćete dobiti potvrdu ugovora, (porudžbine) elektronskim putem ili faksom. Ako Vam jos nismo poslali potvrdu na Vašu e-mail adresu ili faks, znaći da nismo još dobili Vašu porudžbinu. U tom slučaju Vas molimo da ponovite Vašu porudžbinu.
-
Koga trebam da kontaktiram ako imam pitanja u vezi moje porudžbine?
Molim Vas, pošaljite nam poruku u takvim slučajevima na
autogume_rs@delti.com ili telefonom na broj 0800 300119.
-
Mogu li od Vas da porućim i mimo interneta? Koje su druge opcije poručivanja?
Ako želite putem intrneta da poručite, možete i telefonskim putem na broj (0800 300119, pon-pet XX-XX h, sub XX-XX h, XX din./ min.) , putem faksa (0049 511 87 98 91 97) ili putem pošte (Delticom AG, Predstavništvo Beograd, Knez Mihailova 22, 11000 Beograd) poručiti. Molimo Vas da nam saopštite tačan opis proizvoda, kao i količinu guma i na koji način želite da platite- avansno na naš bankovni račun ili kreditnom karticom (molimo Vas za br. kartice i dokle važi).
-
Naručio sam pogrešno. Šta sada?
Ako ste slučajno naručili pogrešno možemo, naravno, otkazati Vašu narudžbnu.
-
Nisam više siguran/ a da li je moja porudžbina stigla. Šta treba da radim?
Nakon pravilnog prijema Vašeg naloga, dobičete od nas odmah putem e-maila potvrdu porudžbine i Vaš broj naloga. Ako ovo nije slučaj, pošaljite nam e-mail na
autogume_rs@delti.com ili koristite naše telefonski servis na 0800 300119.
-
Zašto određene gume više nisu u ponudi?
Zbog trenutne nemogućnosti isporuke proizvodjača, ne možemo Vam ponuditi odgovarajuci tip guma. Ali, rado ćemo zabeležiti Vašu porudžbinu. Obavestićemo Vas, čim roba bude isporučiva.