Prianjanje i kočenje kao kod trkačkih pneumatika za užitak u dinamičnoj vožnji Izuzetno prianjanje na mokroj i suvoj podlozi Poboljšana kontrola u krivinama Kraće kočenje pri velikim brzinama na autoputu Dezen koji omogućava efikasaniju potrošnju goriva Izuzetno prianjanje Sport Maxx RT obezbeđuje vrhunsko prianjanje na mokrim i suvim podlogama zahvaljujući tehnologiji prilagodljive smeše. Polimeri zasnovani na tehnologiji izrade trkačkih pneumatika prilagođavaju se strukturi površine puta, što omogućava maksimalan kontakt sa putem i bolje prianjanje. Poboljšana kontrola u krivinama Uživajte u stabilnom upravljanju pri velikim brzinama i mirnim prelazima iz pravolinijskog kretanja u krivine. Čvrsti spoljašnji rameni blokovi doprinose većoj stabilnosti i boljem upravljanju u krivinama. Kraći put zaustavljanja pri kočenju u vožnji velikim brzinama na autoputu Inovativni blokovi kompanije Dunlop razvijeni sa ciljem da se skrati vreme kočenja omogućavaju kraći put zaustavljanja pri vožnji velikom brzinom. Ovi izuzetno čvrsti blokovi razvijeni za vožnju visokih performansi omogućavaju da prilikom kočenja veća površina gume bude u kontaktu sa putem. Dezen koji omogućava efikasniju potrošnju goriva Lagana konstrukcija pneumatika Sport Maxx RT omogućava manji otpor kotrljanja, čime se ujedno smanjuju potrošnja goriva i emisije CO2 . MRT dezeni imaju deset različitih radijusa i stoga su precizniji. Rezultat je vrlo efikasna distribucija pritiska na površinu kontakta s putem. Time se postiže miran prelaz sa vožnje pravo na vožnju u krivini i omogućavaju preciznije i progresivne reakcije. Prednosti Znatno bolja kontrola nad vozilom u svim uslovima vožnje; brz odziv na mokrom i suvom putu; poboljšana kontrola pri ulasku u krivine.
Etiketa za gume / Klasa učinkovitosti
Evropska unija je pod rednim brojem CE 1222/2009, propisala da sve gume za automobile i teretna vozila proizvedene nakon 1. jula 2012. godine uključuju EU standarde odnosno da moraju da imaju nalepnice koje ukazuju na tri radne karakteristike (performanse): potrošnju goriva klasifikovanu od A do G, prianjanje klasifikovano od A do G i emisiju buke u decibelima.
Kategorije guma pod uticajem ove regulacije su: protektirane gume, profesionalne off-road gume, trkačke/sportske automobilske gume, kao i specijalne gume dizajnirane za poboljšano prianjanje kao što su MAG, T-tip privremene rezervne gume, gume za automobile proizvedene pre 1990. godine, gume sa najvećom maksimalnom brzinom od 80 km/h, gume sa felnama prečnika manjeg ili jednakog 254mm i veće ili jednake 635mm.
Uloga ovih oznaka jeste da sa jedne strane promovišu ekonomsku i ekološku efikasnost u prometu kao i bezbednost u saobraćaju, a sa druge strane da pomognu potrošačima da naprave pravi izbor guma osiguravajući određeni stepen transparentnosti proizvoda. Ipak, oznaka je kritikovana jer pokazuje vrlo ograničen broj obeležja. Stručnjaci tvrde da gume imaju mnogo više mogućnosti koje su važne i relevantne za bezbednost na putu, uključujući, svojstva akvapleninga, stabilnost vozila, radni vek, svojstva proizvoda na mokrim i suvim putevima kao i ponašanje na na snegu.
Proizvođači guma ukazuju da rezultati testova iz različitih institucija i specijalizovanih časopisa treba da ostanu važan izvor informacija za krajnjeg potrošača jer se fokusiraju na ocene i široku paletu kao i na svojstva i osobine guma.
*Cena uključuje PDV i troškove dostave pri naručivanju 2 ili više guma.