BEZBEDNOST ZAHVALJUJUĆI TROSTRUKOJ SNAZI Izuzetnost: u kočenju na suvom(1) u kočenju na vlažnom(1) u skretanju na vlažnom(1) MICHELIN je omiljeni brend kod evropskih vozača (2) MICHELIN Primacy 3 će postepeno zameniti MICHELIN Primacy HP. (1)Na osnovu nezavisnih testova izvršenih od strane TÜV SÜD i IDIADA u 2011 na dimenzijama 205/55 R 16 V i 225/45 R 17 W. (2)Istraživanje izvršeno 2010. od strane TNS Sofres na 6 glavna evropska tržišta.
Etiketa za gume / Klasa učinkovitosti
Evropska unija je pod rednim brojem CE 1222/2009, propisala da sve gume za automobile i teretna vozila proizvedene nakon 1. jula 2012. godine uključuju EU standarde odnosno da moraju da imaju nalepnice koje ukazuju na tri radne karakteristike (performanse): potrošnju goriva klasifikovanu od A do G, prianjanje klasifikovano od A do G i emisiju buke u decibelima.
Kategorije guma pod uticajem ove regulacije su: protektirane gume, profesionalne off-road gume, trkačke/sportske automobilske gume, kao i specijalne gume dizajnirane za poboljšano prianjanje kao što su MAG, T-tip privremene rezervne gume, gume za automobile proizvedene pre 1990. godine, gume sa najvećom maksimalnom brzinom od 80 km/h, gume sa felnama prečnika manjeg ili jednakog 254mm i veće ili jednake 635mm.
Uloga ovih oznaka jeste da sa jedne strane promovišu ekonomsku i ekološku efikasnost u prometu kao i bezbednost u saobraćaju, a sa druge strane da pomognu potrošačima da naprave pravi izbor guma osiguravajući određeni stepen transparentnosti proizvoda. Ipak, oznaka je kritikovana jer pokazuje vrlo ograničen broj obeležja. Stručnjaci tvrde da gume imaju mnogo više mogućnosti koje su važne i relevantne za bezbednost na putu, uključujući, svojstva akvapleninga, stabilnost vozila, radni vek, svojstva proizvoda na mokrim i suvim putevima kao i ponašanje na na snegu.
Proizvođači guma ukazuju da rezultati testova iz različitih institucija i specijalizovanih časopisa treba da ostanu važan izvor informacija za krajnjeg potrošača jer se fokusiraju na ocene i široku paletu kao i na svojstva i osobine guma.
Michelin – vodimo vas napred.
Vizija našeg osnivača, Edouarda i André Michelin, je vodio razvoj marke MICHELIN više od 125 godina: čineći vožnju jednostavnom, sigurnom i udobnom kolko je moguće - prvi sa inovativnim gumama i točkovima, sleđeni putnim mapama, turističkim vodičima, te doprinosima za poboljšanje saobraćajne infrastrukture. Uz to dolazi jako sadejstvo sa okolinom, kako moderna mobilnost mora biti održiva i nesme biti štetna za okolinu.
Svake godine Michelin Grupa proizvodi više od 178 miliona guma u 68 proizvodnih pogona u 17 zemalja, i ima prodajne mreže u više od 170 zemalja. U ponudi su brojni proizvodi: od guma za bicikle, putničke automobile, kamione, motocikle, i traktore, do guma za 5-to tonske mašine za zemljane radove. Michelin zapošljava 111,700 ljudi u svetu i poseduje jednu od najstarijih, najpoznatijih robnih marki u svetu - legendarni Michelin Man.
Ciljani razvoj: MICHELIN Ukupan Učinak
U razvoju novih proizvoda, Michelin verno sledi koncept "MICHELIN ukupnog učinka", oslanjajući se na rigorozne standarde stalnog grupisanja brojnih svojstava u gumi, za postizanje optimalnih rezultata. Pratimo tu filozofiju ne samo u razvoju naših standardnih proizvoda, nego i proizvoda za moto sport. Brojne tehničke inovacije doprinose ublažavanju pritiska na okolinu, vozače, i poduzeća. Skriveni od pogleda u kućištu gume, dizajn omotača i gumena smesa, tokom čitavog života MICHELIN gume pokazuju svoj puni potencijal: oni nude izvrsno prianjanje, dug život, i smanjenu potrošnju goriva zahvaljujući niskom otporu kotrljanja.
Da bi bolje razumeli uslove kojima su gume izložene pri svakodnevnoj upotrebi, u leto 2014. godine Michelin je započeo jedinstven istraživački projekt – Road Usage Lab. Vozila 3000 vozača u Europi su opremljena posebnim mernim uređajima za beleženje podataka o korišćenju guma. Ovi vredni rezultati se koriste u razvoju budućih modela guma, čineći ih prilagođenijim potrebama pravih vozača.
*Cena uključuje PDV i troškove dostave pri naručivanju 2 ili više guma.