Opšta pravila I uslovi kupovine |
Komunikacija elektronskim putemKada posetite Internet prodavnicu "autogume.rs" ili nam pošaljete email poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Prihvatanjem uslova korišćenja saglasni ste da sa nama komunicirate elektronskim putem. Naša komunikacija prema vama će biti putem elektronske pošte (e-mail) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu. Izjava o zaštiti privatnostiU ime Internet prodavnice "autogume.rs" obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Delticom OE SRL- Ogranak u Novom Sadu (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Intelektualna svojinaSadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio i softver su vlasništvo Internet prodavnice “autogume.rs” ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez predhodne saglasnosti kompanije Delticom OE SRL- Ogranak u Novom Sadu. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na "autogume.rs" smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima. Cene proizvodaDelticom OE SRL- Ogranak u Novom Sadu, firma pod cijim je vlasnistvom online prodavnica “autoume.rs”, je obveznik PDV-a. Sve cene na našem sajtu iskazane su sa PDV-om (uključuju porez) i kompletnim troskovima carine I dostave na zeljenu adresu kupca, na celoj teritoriji Srbije. Radno vremeRadno vreme Online prodavnice "autogume.rs” je 24 časa. Ukoliko niste u prilici da izvršite samostalno porudžbinu ili vam nedostaju informacije, molimo da kontaktirate našu tehničku službu u periodu od 06-22h, od ponedeljka do petka, putem telefona ili e-maila. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan, o čemu ćete biti obavešteni. Promena (ažuriranje) podataka na sajtuDelticom OE SRL zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Cene na nasem sajtu se azuriraju svakodnevno u zavisnosti od udaljenosti lagera, troskova dostave itd. Posetioci "autogume.rs" nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem. Uslovi kupovine na internet prodavnici "autogume.rs""autogume.rs" je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji. Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu:
§ 1 NaručvanjeZa naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice www.autogume.rs potrebno je da ispratite sledeće korake:
Nakon poslednjeg koraka I potvrde na ekranu da je porudžbina poslata, automatski ćete primiti potvrdu porudžbine sa detaljnim podacima o poručenom proizvodu, adresi dostave I detaljima za uplatu. § 2 Plaćanjewww.autogume.rs podržava sledeće načine plaćanja:
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom.
Plaćanje platnim karticama. Jednostavno plaćanje platnim karticama. Primamo Visa , MasterCard, Maestro, American Express. Ovaj način plaćanja podrazumeva da se nakon potvrde porudžbenice sredstva rezervišu na Vašoj kartici. Nakon što sredstva budu rezervisana na kartici, a roba bude otpremljena i poslata kurirskom službom, novac će biti naplaćen sa platne kartice. Očekivani period otpremanja paketa je u roku 2 radna dana, u slučaju kada su gume dostupne na lageru.
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice na šalteru banke ili pošte izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice na naš račun. Gume isporučujemo nakon prijema uplate. Nakon izvršene uplate pošaljite nam faksom kopiju naloga za plaćanje na broj ispod . Naši Bankovni detalji su:
Pravo na kupovinu robe na rate ostvaruju kupci koji su zaposleni na neodređeno vreme. Kupovina na rate se vrši putem administrativne zabrane. Fiskalni registracioni kod:
Bankovni račun: Napomena:Ukoliko ne izvršite plaćanje po narudžbenici u roku od 7 dana od dana njenog kreiranja, ista će biti stornirana. § 3 Zaštita poverljivih podataka o transakcijiPrilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica ChipCard a.d Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama ChipCard-a. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. § 4 IsporukaMi smo pojednostavili kupovinu guma . Uštedite vreme i novac, a mi ćemo Vam dostaviti gume na vrata. Ako vam je potrebna usluga montaže, nudimo Vam niz kompanija u vašoj blizini koje mogu da vam montiraju gume a možete ih pronaći na našoj online prodavnici.
§ 5 ReklamacijeU slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate, budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju. eMail: autogume_rs@delti.com iliTelefon: 021 3860080 Pošta: Sentandrejski put 117g, 21000 Novi Sad Delticom OE SRL- Ogranak u Novom Sadu
§ 6 Povraćaj sredstavaU slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio platnom karticom, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Delticom OE SRL ogranak u Novom Sadu je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. U slučaju da nam morate vratiti robu, zadržavamo pravo da odbijemo povrat kupovne cene do povratka robe. Rado ćemo pokupiti robu za Vas. Međutim, želimo da istaknemo da vršimo samo 1 (jedan) uspešan pokušaj preuzimanja robe. Ako je uspešno izvršen, mi snosimo troškove vraćanja robe. U slučaju da ne dođe do preuzimanja robe po Vašoj krivici, te tako ne dođe do uspešnog pokušaja preuzimanja robe - ističemo da nam robu trebate poslati ili predati neposredno, a najkasnije u roku od četrnaest dana od dana kada je pokušaj preuzimanja izvršen. U tom slučaju Vi snosite troškove povratne pošiljke. Rok je ispoštovan ako robu pošaljete prije isteka roka od četrnaest dana od datuma prvobitnog pokušaja preuzimanja robe. § 7 Povraćaj kupljene robe ( rok od 30 dana )Želimo da budete zadovoljni svim našim isporukama. Zato možete sve proizvode koje ste kupili kod nas da stornirate u roku od 30 dana. Ova mogućnost prevazilazi zakonske uslove, prema kojima se pravo na odustajanje odobrava samo u roku od dve nedelje po prijemu proizvoda. Od našeg dobrovoljnog 30-dnevnog roka za vraćanje robe, kao i od zakonske mogućnosti odustajanja izuzete su isporuke proizvoda koji su napravljeni prema specifikaciji kupca. Ovde, pored ostalog, spadaju sve isporuke kompletnih točkova, koje namenski proizvedemo za jednog kupca tj. vozilo. Vraćanje kompletnih točkova vrši se bez pravne obaveze od strane firme Delticom OE SRL, i to isključivo uz plaćanje ugovorom predviđenih manipulativnih troškova u paušalnom iznosu od 120,00 evra u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate, za komplet od 4 točka. § 8 Zaključivanje ugovora/postupak poručivanja/memorisanje teksta ugovoraUz pomoć naših internet portala imate mogućnost da putem internet formulara ili faksa odn. telefona poručite proizvode koji su tamo navedeni. Ukoliko ste dali podatke koji su traženi u postupku poručivanja, i ako pošaljete tu porudžbinu, dajete nam obavezujuću ponudu; pri tome porudžbina putem telefona, faksa, kao i porudžbina putem interneta imaju isto delovanje. Porudžbinom dajete obavezujuću izjavu da prihvatate ove Opšte uslove poslovanja i da želite nabaviti poručene proizvode. Prijem vaše porudžbine potvrdićemo potvrdom prijema; ova potvrda prijema ne predstavlja prihvatanje porudžbine. Ugovor se smatra prihvaćenim po prijemu proizvoda, a najkasnije po isteku roka za odustajanje od 14 dana. Naše Opšte uslove poslovanja, kao i potvrdu prijema možete i trebate da memorišete kod sebe I/ili odštampate. Mi ne memorišemo kompletne podatke iz ugovora. § 9 Pouka o odustajanju od ugovoraSvoju ugovornu izjavu možete da povučete u roku od 14 dana, ne navodeći razloge, u formi teksta (npr. faks, e-mail) ili – ako vam je predmet dostavljen pre isteka roka – vraćanjem predmeta. Rok počinje da teče po prijemu ove pouke u formi teksta, ali ne pre prijema robe kod primaoca (kod periodične isporuke robe iste vrste ne pre prijema prve isporuke) i ne pre ispunjavanja naših obaveza o informisanju. Za poštovanje roka odustajanja dovoljno je da se na vreme pošalje izjavu o odustajanju ili predmet. U svakom slučaju, povraćaj robe ide na naš teret i rizik. Izjavu o odustajanju poslati na:
Molimo vas da u okviru svoje izijave o odustajanju, dobrovoljno, navedete razlog odustajanja i primite ostale informacije koje su potrebne za brzu i efikasnu obradu. Da vi ne biste imali poteškoća sa vraćanjem pošiljke, mi ćemo preuzeti proizvode kod vas i vratićemo iznos po računu uplatom na račun kod vaše banke, na osnovu podataka koji su memorisani kod nas. Vi, dakle, ne morate da šaljete proizvode u sedište uprave u Novom Sadu. § 10 Zakonske posledice odustajanjaU slučaju realizovanog odustajanja, vraćaju se usluge/davanja primljene sa obe strane, i eventualno stečena korist (npr. kamate). Ako primljenu uslugu/davanje ne možete da vratite u celosti ili delimično ili samo u gorem stanju, morate za toliko da nam nadoknadite vrednost. Ovo se ne odnosi na dostavljene predmete, ako je do pogoršanje stanja predmeta došlo isključivo zbog njihove provere – koja bi vam bila moguća kao kada robu kupujete u radnji. Što se ostalog tiče, obavezu naknade vrednosti zbog pogoršanja nastalog na predmetu usled njegovog adekvatnog korišćenja možete da izbegnete tako što predmet nećete koristiti kao da je vaše vlasništvo i nećete uraditi ništa što će ugroziti njegovu vrednost. Mi ćemo kod vas preuzeti predmete koji ne mogu da se šalju putem paketa. Obeveza povraćaja uplata mora da se ispuni u roku od 30 dana. Za vas rok počinje da teče sa slanjem vaše izjave o odustajanju ili predmeta, a za nas sa prijemom istih. § 11 Zadržavanje prava vlasništvaZadržavamo pravo vlasništva nad svim proizvodima koje smo isporučili, do ispunjenja svih naših potraživanja prema vama ili prema onima koji su primili proizvod. Ovo važi i za potraživanja koja nastanu u budućnosti. Za korišćenje našeg prava imamo pravo da tražimo trenutnu predaju proizvoda, bez ikakvog prava pridržaja, osim ako se ne radi o pravosnažno utvrđenim ili nespornim protivzahtevima. § 12 Informacije o servisnoj službi i važećim garantnim uslovimaZa sve nedostatke koji nastanu na kupljenom predmetu tokom zakonskog garantnog roka od 2 godine, važe zakonska prava po vašem izboru. Ako, uprkos očekivanjima, dođe do problema sa vašom porudžbinom, molimo vas da se obratite na info@delti.com. Mi vam nudimo internet stranice u opremi koju mi smatramo dobrom. Ne garantujemo za to da internet portali odgovaraju vašim zahtevima, niti da su dostupni u svako doba bez prekida, u pravo vreme, sigurno i bez greške. Korišćenje internet portala obavlja se na sopstveni rizik; naročito ne preuzimamo garanciju u pogledu rezultata koji mogu da se postignu korišćenjem internet portala niti za tačnost informacija u okviru internet portala. Zadržavamo pravo da isporučimo gumu visokog kvaliteta, to znači gumu velike nosivosti (Loadindex) ili gumu sa visokim koeficijentom brzine (Speedindex). § 13 Obaveza informisanjaPrilikom registrovanja morate da date podatke o vašoj adresi i vama lično. Ove podatke koji se traže u postupku poručivanja memorišemo za vas. Naravno da iste možete da menjate prilikom poručivanja ili i kasnije, pod rubrikom "Moje porudžine " ili „Kontakt“ (zavisno od internet portala). Posle registrovanja dobijate šifru i oznaku za vaš account. Morate obezbediti da treća lica nemaju pristup šifri i accountu. Obavezni ste da firmu Delticom bez odlaganja obavestite o svakoj zloupotrebi vaše šifre ili accounta. Obe ugovorne strane mogu da otkažu svoj account u svako doba, ne navodeći razloge. U tom slučaju firma Delticom će obustaviti ili izbrisati vaš account i sve memorisane podatke. § 14 Primenjeno pravoVaži isključivo pravo Republike Srbije a u slučaju spora je nadležan Privredni sud u Novom Sadu. |
Količina: %entry-quantity%
Maloprodajna cena: %entry-formattedTotalPrice%